Vad ska vi göra med Henry?

ooh. längesen, dammar av den gamla bloggen.. haha. mkt har hänt som jag icke har skrivit om, det var ju även tre veckor sedan jag uppdaterade ser jag. Tänker inte dra ngn årskrönika precis.
- Julafton- mys
- Fullt ös medvetslös- så inledde jag julen! mm, det hände bokstavlingen, vilket resulterade i minimal alkoholkonsumtion  denna jul!
- Umgåtts, mys, träffade gamla vänner- MKT uppskattat, det är det som är grejen med att åka hemm på julen.
- Kollat bandy- annandagen- så arg, så arg. Tur att Bollnäs blev ordentligt krossade i returen. Oavgjort mot Bnäs ser jag som en förlust personligen.

- Fick Vg på metodkursen- Skönt! VG i slutbetyg i Historia B?
- Drog ut en tand i onsdags- läskigt. Blev tio år igen i tandläkarstolen, fick ligga på mina egna händer för att inte skaka sönder likt ett asplöv

- Nu: Tvätta, städa, umgås med Calle. och andas efter dagens tenta, jepps, har haft muntlig tentamen i Genus idag, and we made it! :) Bra efter minimal pluggning och en vecka som har inneburit en hel del tandvärk..

Känns ibland som jag fortfarande är kvar i Håkan Hellström låten: ''vi är förlorade vi två, sen vi var 17 år..''

Kallt och äckligt ute med. Man skulle vart i Asien där Gustaf och Pek är nu, Jag är inte alls avundsjuk.. det är jag!

 Vad ska vi göra med Henry? Skön låt med Parken.

Han är större än oss och vi vill inte slåss!

Journalistik B börjar på måndag!  Vilket innebär reportage, tv-inspelningar mm. Kul,kul!! Vips vad tiden bär iväg, har studerat 1,5 år nu! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0