Midsommarafton!

Var längesen jag skrev nu, vilket kan ses som ett tecken på att jag mår bra och har det fint. Skö.... så där började jag mitt inlägg nyss, men min bror började skratta och säga: Vad fan håller du på med? vem vill  läsa det där? haha, vette fan tänkte jag haha.. han tryckte på ESC.. jaja, här är det inlägget. Men kanske ska lägga ner ett tag, haha. Är du ngt jävla psykfall eller? sa han också. Känns inte motiverande längre..

Jag meddelar när min bok har släppts, näeej.. nu kommer han igen.

Kommentarer
Postat av: Bandygubben i Uppsala

Om man ska vara hög ska man vara hög på Gamla Uppsala högar. I Edsbyn är ni väl mer höga på jesus? Själv gillar jag Emil i Lönnerberga mer.

2009-09-05 @ 15:38:56
Postat av: Mia

Hög på Gamla Uppsala högar? Precisera. Mer höga på Jesus? Vad jag vet är det många troende som bor i Byn, så ja, höga på Jesus kan vara ett sätt att uttrycka sig på. Om du däremot använder det i samma ironi som Bollnäsfansen gör, då gillar jag ej uttrycket dessvärre. Själv gillar jag mer Madicken.



/Heja röö blåå.

2009-09-09 @ 22:50:38
URL: http://miahagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0