Snorigt värre.

Okej ska försöka summera vad jag har gjort, var ju längesen jag updatade här:
Hm, förra torsdagen åkte jag hem för att gå den där hemtjänstutbildningen.Gick bra, min kusin Sara var där också. Träffade även en gammal vän från Arbrå skolan- tiden, Sandra. trevligt värre: )

 Sen har jag pluggat i massa, gick tex. upp kl.8 i lördags för att få så mkt som möjligt gjort! Då jag allt skulle lämnas in på måndagen. Väldigt skönt å vara hemma, speciellt nu när sommaren vankas, har gått barfota i gräset och tom solat mina vita kortison-armar..På lördagen agerade jag också fotograf på min kusins konfirmation, mkt revligt å träffa kussarna  och speciellt lilla sötnosen Mille. Som vanligt slutade det hela med en galen kväll;)  Haha. Me like. Vi hade liksom extra liv hela kvällen;)

Har även hunnit med en fisketur med gamla gänget hemma hos Michael, så trevligt och det blir nog mer sånt i sommar, då många kommer vara hemma, perfekt!

Marre tar ju studenten till veckan och daamn, jag ska leva mig in i den studenten. haha. Fick precis ett mms på han och några vänner i frack, han är ju på bal idag:)

Idag har jag även varit i skolan för sista gången på länge, så skönt. En inlämning kvar, seb är jag klaar:för denna termin, sommarlov :D

Näe, man kanske ska ta tag i den där sista artikel-grejen samt fortsätta snörvla. Är tokförskyld, en viss broder gick ju hemma med världens hosta och smittade mej, har legat däckad i feber  och allt.. :/  PEPPAR, PEPPAR, detta får inte bli lånvarigt..



Kommentarer
Postat av: Patricia

PEPPAR, PEPPAR! 6 more days to go... ;-) KRAAAM

2009-06-05 @ 15:34:48
URL: http://rindehedpatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0