idag har det varit en skitdag.

Ja, vad ska jag tillägga, jag låter rubben göra sitt jobb, förmedla budskapet. Idag var det dagen allt gick snett.

- Ont i magen
- Missa deadline
- Tappa bort dv-bandet
- fucka up alla överlappningar
- ingen mat
- vänta på bussen i en timme pga av avspärrning av vägen enligt polisens beslut.  Kallt och jävligt.
- Kamera krångel. FUCK TEKNIKEN!
- Stress gånger 1000. Kommer jag ens klara av att jobba som journalist? Mindre stressat arbete får man leta efter.
-  världens längsta stativ feat världens kortaste människa.
- 10 nej inom loppet av en minut.

Dagens replik:
''Tur att du inte är Reinfeldt''
säger jag till vår kårordförande när jag inte får den förbaskade kameran på stativet, då den har jävlats med mig 80 gånger.
han säger:
''jag gillar inte Reinfeldt''
och där kände jag hur vår intervju fick en finfin start!

Haft ett långt samtal med min broder nu. Kändes skönt. Han kommer i helgen, likaså pappi! Bandyfinalen here we come, ja det enda positiva i mitt liv. Just nu.

Uffa, vad gulliga Tina och Lisa var idag. Guld värda. Värmde min stackars mage!

Kommer bli södersågad på torsdagens sem, men nu blundar vi och kryper ner under täcket ooh hoppas att det blir en bra dag i morgon. Inget magont och förhoppningsvis kan jag äntligen dra ner på friskis och få utlopp för mina agressioner.

Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0