magsjuka.

dålig update har det varit, men jag har varken haft tid eller ork, men jag uppdaterar en snabbis nu:
Förra veckan var oerhört hektisk, gjorde inslag  och var i stort sett i skolan från morgon till kväll, stress! På fredagen var jag helt slut, men tog tag i städningen av lgh som jag hade skjutit på en längre tid. Lgh hade varit ett grustag allt för länge! Pallade inte alls med å umgås med ngn heller den fredagen.. Så jag gjorde fajitas och somnade vid elva, jaa, en fredag. haha. Men jag var helt off. På lördagen vankades 23års fest hos Tina! Det var mkt trevligt, tacos och melodifestivalen och utgång. Dock blev utgången ej så långvarig för mig, ett illamående tog tag i min kropp och tvingade mej hem till my hood. Hickandes på söder släpade jag min arma kropp hem.
Söndagen spenderades i sängen bakis som en gris och ännu en gång skriker det inombords i mig: Marie Hägg borde inte dricka alkoholhaltiga drycker. Så söndagen gick i moll, men orkade faktiskt ta mej ut senare på kvällen, sprang en sväng, ville ej riskera att spy på gymmet, hade tänkt gymma.. menmen. Vaknade i natt vid tre att min mage gjorde hemskt ont. Tänkte: jag är kanske hungrig! Grappade en banan och gick på toa och kissade samtidigt som jag åt min banan. Jag är så fräsch. haha äta och kissa på samma gång! Yuck!  hann inte ens äta upp min lilla babybanan förrän den kom ut i vätskeform i min vita nyskrubbade toalett. Tillsammans med bananen kom lite pannkaka och annat smått å gott. Jag hade fått magsjuka! Har knappt våga ätit ngt idag, för min mage är inte helt okej. Att jag klarade föreläsningen är en gåta. Jag inte vill göra en repris, dvs. att spy i skolan. Att jag pallrade mej till skolan är fan otroligt, men jag fick avboka en intervju, för mer än att lyssna på en kille från tv 4 var vad jag orkade denna dag. Nu ligger jag här med cola, blåbärsoppa och allt fint som hör magsjuka till. Imorgon ska jag upp 6.00 och vara videoreporter. måste skriva påa och spikar nu, PALLAR inte! menmen, ibland måste man göra det man måste. Har så jävlans tidspressat schema nu. fan vad flummigt jag skriver. och vad ordet flummigt är old news fashion, blabla.


Just det: jag är fantastiskt lycklig för nästa lördag står jag på studenternas och hejar på mitt vackra Edsbyn! Fyfan, jag elsker dette laget! HEEEJA BYYYN, HEEEEJA BYYYN! Det där laget är tamefan magiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0