slut som människa.

De senaste dagarna har jag varit så jävla trött. Vet inte varför. Långa dagar i skolan, mens på G, Sjukdom på G? Vet inte vad som händer, känner mej helt seg i kroppen, orkar nada på träningen.

Imorgon drar jag till Gävle till mina kära kusiner, mys på högnivå! Lördag= FEST & MASKERAD! :D Måtte jag bli piggelin till dess. Men vi ska ju ha mys och peppkväll imöre, så det ordnas nog;)

idag blev jag och Sofie examinerade på vårt inslag, det var vårt första, så det blev en del konstruktiv kritik, men jag tackar och tar emot! Fick iaf beröm för vinkeln! Vi har en tjej som arbetat på Rapport som handledare, jätte duktig och noggrann. Nästa vecka är det dags för inslag 2 och förhoppningsvis har vi lärt av våra misstag, haha. Denna gången skall de få höra norrländska, då det är jag som är programledare, det ni;)

Nu pallar jag inte och skriva mer!

Idag fyller min mamma år, Grattis på dig älskade moder! Har även en moster och gratta: Grattis Anita! Ja, min mamma är tvilling. Tillsammans är dom, haha, jävligt lika och ja, Neapea och Ewe vet;) blodtrycket når höjder och stressen når oslagbara nivåer!

Men jag gillar er ändå!

Kommentarer
Postat av: Patricia

<3

2009-03-05 @ 19:08:46
URL: http://rindehedpatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0