Stressigt värre.

Idag har vi arbetar med vårt tv-inslag, det var jävligt stressigt, telefonintervjuer dit, samtal dit, research, en flummig och trött reporter och programledare (JAG), ett case, gråta, sova, glad, scoop,  att inte få tag i folk, ingen mat MEN jävligt bra team. :) Sofie, Lisa and Moi, imöre ska vi redigera och spela in spikar.

Jag somnade två i natt. tänkte på den hemska matchen, mår fan illa inför imöre! Nu gör VI det tillsammans Byn! Fy farao vad jag är nervös. KÄMPA! Och tvinga mej inte till ännu en hjärtattck a la VSK semin förra året. Ge oss seger nu! Inga onödiga utvisningar, inget slarv tack. Och ett jävligt dåligt Sirius. (ännu en gång förbaskas jag över hur äckligt bra dom är. Eskult är farligt bra och sen den där mayborn också. Mayborn? Vad är det för namn btw)


Bandy, bandy är min värld nu. Hata och älska.

Nu ska jag vika tvätt och lyssna på MNK, Shanti is back!

Hey ho let's go.

Jag har en värmade ansiktsmask på mig nu, den är rosa liksom mina naglar! Ja, Marie Hägg har rosa naglar, haha, det är bara rester sen i helgen;)

Kommentarer
Postat av: kristin

Man får ta att gratulera till finalplatsen! Detta var ni värda!

2009-03-14 @ 22:57:34
URL: http://callmyrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0