Tv-inslag och redigering

Längesen man skrev, har haft fullt upp om man säger så! Skola hela dagarna, vi gör tv nu, superkul! Men lite fiffligt, mkt teknik och tunga grejer!  (kamera och stativ är tungt! Undrar hur mitt videorep. inslag blir haha, jag själv bära grejerna och intervjua och sköta kameran?! ) Och det där med redigering är ju så pyssligt också, lite pillrigt, men fint och se resultaten! :)

Cuta, spola, insert, klippbilder, blabla.. mihi!


Nu ska jag käka: Potatis, lax och dillsås!

Maskerad i helgen, längtans!

Jag saknar trubbnos och långnos! Ge mig dom små mjuka varelserna, speciellt Siri, gamla förstående vän och lilla dumma Seija beja!

Edsbyn ångar på nu, yeaah, Studenternas snart. Vi ses där!;)  Bara jag tänker på det blir jag pirrig!

Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0