Bland papper och demoner.

Ja, nu ska jag gräva ner mig i massa research och allt vad EU: s lagar säger om djurförsök, här ska Dior förhöras, Loreal ska skuggas. Allt ska fram. Marie Hägg ska göra en djupdykning i den nya EU lagen som trädde i kraft i mars nu i år gällande förbud mot tester på djur till förmån för kosmetiska produkter mm. Vad, vem, hur? Varför? Vad händer med ditt smink? Vad görs på djuren? Konsumentjournalistik på hög nivå ska bedrivas.

Nu kommer min telefon att vara varm mot örat, för nu läre jag sätta igång.. Återkommer om en vecka, nu ska jag begrava mig med det här.

Typiskt att man är så jävla trött också och att hjärnan har gått på semester för längesen..


Jag är helt lost i den här djungeln.
Menmen, Nu kör vi! Tre veckor kvar, sen sommar, sol och vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0