jag mår inte bra.

Utslagen förföljer mig, de slutar inte svida och klia. Hela min värld kretsar runt detta, vad är det? Varför slutat de inte klia? Jag kan inte sova och vill framför inte visa mig. I look terrible.  Har blåsor hela munnen. Vill bara gråta. Orkar inte gå i skolan. Orkar inte göra mat. Det här krossar mitt psyke. Och min läkare är ju helt jävla dum i huvudet. Nu har jag SJÄLV gjort i ordning min egen kortisonkur för att jag ska överleva. JAG SJÄLV! OCH JAG HAR JU INGEN LÄKAREXAMEN PRECIS! Men har inte ens läkare det heller så är mitt enda val att ta saken i egna händer. Ataraxen som han skrev ut gav mig bara en grymt jävla hangover.. Har varit helt död idag! ;( Och ja, kliande fortsätter... därför jag ska käka kortison igen på egen hand... Men nu är det tydligen lungt för mig å äta kortison hur som helst, det var ju INTE så bra sist enligt min jäkla läkare. Idiot, idiot. Jag ska be om remiss till hudläkaren för jag är säker på att gårdagens blodprov är negativ..Min läkare hjälper mig inte ett dyft, han fattar ju inte att I'm in pain.

;( I don't feel ok. Jag har min kropp. Hatar dessa jäkla utslag. jag orkar inte mer!!!

Lyssnar på Habibis Youtubeklipp med Timo. Me like al lot.
Imorgon kommer dom <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Stackars liten! jävla doktorer asså dom kan ju ingenting... hoppas du blir bra snart :) >PUSS

2009-05-15 @ 10:48:39
URL: http://fridahallstrom.blogg.se/
Postat av: Frida

okeeej vad skönt... :) men ät inte för mycket kortison människa, det är inte braaaaa ävl? :)

jag ska nog flytta ner... i mitten av juni eller i slutet.... så vi måste hinna ses innan :) d var fan i julas sist va??? :O pusss

2009-05-15 @ 18:46:41
URL: http://fridahallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0