jäkla utslag/eksem

Jepp nu är den tillbaka. På magen, ryggen, brösten och halsen. Har ring läkaren och bokat tid till nästa vecka. Skulle göra det ändå, oavsett om jag har fått dessa utslag igen eller inte. Ska ta pricktest bla. UUH. Jag tror inte att jag har allergi, förutom pollen då, det här är ngt annat. Kan ha samband med min stress tror jag minsann. Idag har jag städat, skrivit lite EU- tjaffs som jag tror kan vara nödvändigt å veta. Nu måste jag bara plugga in allt. Varit och handlat, haha, rolig grej; jag hade inte pengar på kortet när jag skulle betala. Tur att man är stammis på Ica Haninge så jag gick bara hem och överförde pengar.  Lugna puckar liksom. Det kände faktiskt inte alls pinsamt. Så då fick jag min vattenmelon tillslut. Den ska strax avnjutas.

Oho, hittade en gamla ''sommar skiva a la Mia'' som jag brände för typ två- tre år sedan. Massa bra skit på den! GT, Sommaren i city, Håkan och annat. Sommarens party/ bil skiva är funnen:) Den skall spelas imöre;)

Nu ska jag iväg och springa.
Underbara fredagkväll. Menmen, jag tar helg imöre som sagt.


Kommentarer
Postat av: Patricia

Neeeej, har de kommit tillbaka?! Urk! Hoppas verkligen läkaren hittar vad eksemen beror på... En vecka kvar tills vi kommer, jehuu! Det kan jag leva på länge :D Kraaam habibi!

2009-05-08 @ 22:05:46
URL: http://rindehedpatricia.blogg.se/
Postat av: sara

"Knulla" "ha sex" "ha samlag", same shit ;P Ja, jag kan absolut känna av trångsynheten! Det känns inte som att det sker någon utveckling av något slag i bollnäs, allt bara flyter på i vanlig ordning.. Håller med dig, ut och se en annan stad, eller ett annat land och skaffa lite bättre erfarenhet än vad bollnäs har att "erbjuda"!! I´ll tell you om pillrena fungerar eller inte, men jag vet inte hur länge man måste käka de förrän man märker nått.. haha?! :) Mjaru, jag har ingen aning om hur sommaren ser ut. Jag har inte fått något jobb än, men söker för fullt och väntar på svar. I augisti ska vi iallafall tågluffa i östeuropa.. Men klart vi ska ses om vi får tid!! Vad har du för planer för sommaren? Har du fått något jobb? Blir du kvar i sthlm eller åker du hem och är här under sommaren? Pussss

2009-05-09 @ 14:16:17
URL: http://sarablabar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0