L'Oréal har gjort övergrepp på mig.

Okej, inte mig fysiskt och personligen, utan min text. Är riktigt förbannad. Här är man snäll och mailar hela artikeln för kontroll av citat och såna där standard grejer, istället för att endast maila pratminus, så personen får se i vilken artikeln den medverkar i. Med det menar jag inte att man ska gå in och ändra innehållet i hela artikeln. Speciellt inte i andra människors citat- HUR ÄR DEN MÄNNISKAN FUNTAD SOM TROR ATT MAN KAN GÖRA SÅ! ARG. Liksom ändra i vad någon annan person har sagt till mig. HALLÅ!! Och att sen lägga in lite mer om L'Oréal, liksom hade jag vil ha ha mer information om det där kommersiella skitföretaget (ja, jag och VD var kompisar förr. inte nu. iaf inte med hennes assistent) så hade jag skrivit det. Det är mitt urval, det är mina ord, ÄNDRA INTE PÅ DET!! Och dessutom, det är ingen jäkla reklamruta. Det är journalistik inget annat. Fyfan. Vilket jäkla övergrepp, det värsta hittills, och då är man efter dessa år som journaliststudent van att ta skit och kritiserad till fotknölarna. Men det här var bara inte sant.

Ooj, människor där ute slutat aldrig förvånad.

- Fan i helvete.
- Marie.
- Hur fan kan dom göra så här, jävla fan.
- Maaaarie.

Pappa gillade inte mina ordval i telefonen, då han ringde precis när jag öppnade L'Oréals version av min artikel.

Imöre blir det Bollan, var ett tag sen. Hem och göra hemtjänsten utb. Wish me luck.
Hej å hå.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Good luck darling :)

Kramizzar från Renskullen!

2009-05-27 @ 22:14:08
URL: http://rindehedpatricia.blogg.se/
Postat av: adoptivmami

Av någon skum anledning var de Pat som stod som avsändare men det var de inte!! ;)

2009-05-27 @ 22:16:51
URL: http://monicawesteliusrindehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0