Miss li.

Jess box. Sitter och lyssnar på Miss li's vackra stämma och försöker tvinga fram sommaren, men det är fortfarande grått och trist ute, deppigt! I helgen var det ju ''sommaren here we come'', menmen, C'est la vie. Fan, jag vill verkligen ha sommar nu! Idag började sista kursen som handlar om EU-valet och jag känner mig noll peppad. Dugga nästa vecka, det var typ ett år sedan jag hade tenta, minst, hur ska detta gå? Jag har extrem tenta-ångest, prov-sals tenta ångest. Och det är inte precis ett roligt ämne heller. Okej, har läst lite nu. Lite intressant och ack så aktuellt. Aja, ju mer jag har å göra desto snabbare går tiden och sommaren kommer närmare. Så ser jag på saken iaf.


Förra veckan var extremt utmattande, men tidningen blev iaf klar i tid och jag ser framemot att ha den i mina händer! :) Hursom helst. På valborg fick jag feber, vilket inte var oväntat. Blir jämt sjuk när jag har haft mkt och sen när det är över och jag har tänkt göra roliga saker så blir jag sicko. Min kropp gör inte som jag vill. Så det blev inget direkt valborgsfirande för mej som hade planer med kära habibi på hemmaplan. Jag var chaffis till moder och fader. Kollade på hockey. Stod och svettades vid majbrasan. På fredagen mådde jag bättre och vädret var tipp topp. Drog till habibi och hennes underbara familj där jag spenderade natten. Kubb spelades, öl dracks och ett ton skratt på detta! Underbart, detta var en försmak av sommaren. Dagen därpå drog jag hem till skogarna och hade huvudvärk som fan, inbillade mej att jag hade fått en hjärntumör typ. Men det kan också vara ett resultat av att jag ramlade i solstolen två gånger in i en husvägg. Plus lite gammal feber på det och där har vi ett bultande huvud. Kändes som jag skulle svimma varje gång jag reste mig upp. Det blev sängläge hela kvällen. Skönt att man var hemma så man fick lite ompyssling.  Fick bland annat mammas hemgjorda pizza, mums!! Igår så drog jag tillbaka hit, hade Emil som resesällskap hela vägen, trevlans:)

Aja, nu ska skriva ihop lite EU-tjaffs. Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0