missat samtal- riksdagen?

Ja, jag missade precis ett samtal, ringde upp och hamnade hos riksdagen, vem söker mig där? Vad jag vet har jag iaf inte ringt ngn där,.. jag har iofs pratat med EU-parlamentet sthlm, EU-upplysningen mm.. att jävla ringande.  Aja, hur som helst har ångesten nått oanade höjder och en ganska grym stress har tagit sig ombord hos mig. AAAh. Antal tecken skrivna: 0. Deadline- onsd. Kvar tecken att skriva: 8000. My good.
 
Det är ett jävla helvete att få tag i folk. Blev precis pissad på av en snubbe från EU-kommissionen. JAA, hur kunde jag vara så dum att ge fel mailadress och JA hur kunde jag vara så dum att inte ta namnet på handläggaren som hjälpte mig.. Jag är puckad och har PMS, så säger ni ngt elakt till mig nu så gråter jag. Inte bra dag att vara journalist å få skit helt enkelt.  Men det är ett rent helvete att bli omkopplad hit och dit. ÅÅÅH.

Sur och bitterfitta är jag nu. Ett samtal till sen måste jag ta tag i skrivprocessen.
Sen ska jag köpa tvål och göra hamburgare.

Kommentarer
Postat av: A.

we run tings,

tings nah run we



stå på dig hjärtat, du är bäst! Och mina jordgubbar har börjat gro, gubbar om tre veckor då! :*

2009-05-25 @ 19:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0