One day I will become a father of a son

... halleluljaaaaaa! Gamla Ola Salo förälskelsen har blossat upp igen!

Ohh, har fått värsta pluggångesten inför duggan på måndag. EU är så jäkla krångligt. Europaparlamentet, ministerrådet, kommissionen. Ja, allt är som en jäkla sörja i huvudet. Förhoppningsvis hittar jag en rätsida på det hela imöre. Pluggalugga imöre plus städning, träning och handling läre hinnas och ringa till vårdcentralen. Hata dessa måsten, ge mig sommar och ett antal mindre måsten.

Hade förresten en mkt inspirerande föreläsning av den bästa Cristoph igår, han är så jäkla bra. Önska att vi hade han på fler föreläsningar!! Han jobbar på SR och är grävande journalist. Vi fick lyssna på en mkt spännande dokumentär igår. Jag somnade INTE! Vilket jag tidigare i vecka han gjort till EU-gubbens monotoma tuggande.
Kände på Lisas bebis idag!! Så häftigt! Snart kommer den ut:) Som jag sa idag: Jag vill vara med när vattnet går! Sen började jag spela upp lite dramatiska scener: Call an ambulance!! She's having a baby! hahah. Men dom bara skrattade åt mig. Jag har nog sett för mkt film. Lisa sa att när vattnet går är det relativt odramatiskt. haha.Tji på mig.
Gillar vårt nya lunchställe på skolan. Det är mkt hemligt och mysigt. Fast det gick lite för långt när Tina tyckte att vi kunde gå hit även fast vi inte hade skola.

Idag tog Lina den fina körkort, Grattis sys!:)
Jag har iaf tvättat lite idag så jag slipper mötas av ett berg av tvätt i slutet av månaden. Gut.  Och har även ätit årets första mjukglass. Min var väldigt isig. I helgen skall vi grilla.punkt slut. Och Tina ska göra egen potatissallad här. Intressant. Men jag tror på den matnörden;)

Aja, mot duschen.

tell me this night is over.

Damn. Och man är tillbaka till 17 år.Men det var en bra tid.

Kommentarer
Postat av: sara

Well, well.. hur gick jag på för hårt? ;P Det är verkligen min uppfattning att det inte finns något vettigare i Bollnäs att göra än att knulla runt och skaffa barn. Ärligt talat alltså. Men du får absolut säga din åsikt :) Det är bara bra med mig. Hur är det med dig soula? Jadu, jag beställde från gymgrossisten. De pillerna jag beställde hette Lose it! Mealtime och Lose it! Workout, men det är dyyyra tabletter, så fungerar de inte så köper jag inte nya!!:P kraaaam

2009-05-08 @ 19:28:12
URL: http://sarablabar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0