saknasaknasakna

Jag saknar min mamma. Pratade med henne nyss i telen och hon var grymt förskyld. Och då saknar jag henne bara mer. Jag vill ju bara ge henne varmt te och bädda ner henne. Mamma!
 Okej, jag saknar Pappa och smånosarna med och lite saknar jag Marre. Det jag saknar med Marre är när jag kommer hem och han kommer och sätter sig längst ner i min säng och vi bara snackar tills mamma och pappa skriker: Gå å lägg er! Och då är allt som vanligt hemma hos familjen Hägg/Hansson.Alla är hemma. Jag vill hem nu, speciellt jätte mkt också för det vittras om sommartider och massa underbara planer.Och lite jobb.
Det första jag ska göra när jag kommer hem är att fixa detta råtthår, jaa en blondering till ska det bli, nu har jag skjutit länge på det.. Maria kommer väl bli överraskad när jag ringer, blondering nr 2 var ju inplanerad i mars. Menmen, så är det när man inte bor där den enda frisören som får röra ens hår bor. Och när tiden tryter.

Oh, jag måste köpa massa kläder bl.a. till Marres student. Wää.

Jag saknar många personer nu. Bland annat Frida saknar jag mkt. Jag saknar hur du skriker på mig vad jag ska göra, du är så rak på sak sweet. Jag behöver en spark i baken nu;)
Och jag saknar MysManda jätte mkt och ditt mysrum. Kolla på massa hyrfilm och köpa godis på coop.
Sen saknar man ju Patie of course. Vilse i mina skor. :D
Massa kärlek till er.

Sakna är jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag saknar dig ocksååååå!!! Vad är det du behöver hjälp med? Säg till så ska jag säga åt dig vad du ska göra ;) haha det är vlä inte så svåååårt? pusspusspuss

2009-05-21 @ 22:36:12
URL: http://fridahallstrom.blogg.se/
Postat av: adoptivmami

Men va tusan! Du nämner ju inte MIG :( Ta på dig arbetsbyxorna och kom NU. Puss ;)

2009-05-21 @ 23:13:10
URL: http://monicawesteliusrindehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0