WHYY?!

Det har hänt. Det jag har fruktat länge, det var en tidsfråga. Hellmyrs till ärkefienden Bollnäs. DU KOMMER ÅNGRA ATT DU DROG TILL DET SKITLAGET!!! EN MAN GÖR INTE ETT LAG! Till råga på allt sticker Pär Törnberg också, men det är skitsamma.

Prata inte med mig om detta, det svider.
Aja, Byn tar tillbaka guldet, för hjärnan bakom laget är fortfarande kvar: Ola. Och tillsammans med Peter Törnberg kommer de utgöra en toppen tränarduo. Har även haft ett terapisamtal med pappa då vi har gått igenom laget vi har just nu. Ser faktiskt bra ut. Edsbyn har ju byggt sitt lag på många bra spelare, inte bara ett fåtal, det är just det som gör dem starka. Och just det som inte funka för Bollnäs, de har bara en bra spelare Hellmyrs och han kan inte själv få bollnäs på fötter. Max är iaf positiv och då finns det alltså hopp:) 
Guldet är tillbaka i Byn nästa år, utan Hellmyrs, vi har gjort det förut!

Nog om detta.

Hade dugga idag: No comments! Kommer troligvis att få göra min första omtenta, är dock inte ensam om det. Detta pga. av den opedagogiska föreläsaren vi har haft som bara gav oss frågor i stilen: ''jag ska sätta dit dom jävlarna''. Morr. Vi är inte Eu-parlamentariker, vi är för fan journaliststudenter!
Imöre ska iaf jag och tina hem till sofie och granska kvällens tv-nyhetssändning. Kommer få ett speciellt inslag som ska analysera, prata med redaktören och reporten som har gjort det mm. Gut att Sofia snackade in sig hos Örneus så vi fick teama ihop;) Yeah! Sofie hämtar mej och Tina här hos mig imorgon bitti, så slö som jag är:P haha, hon skämmer bort mig, får skjuts från skolan numer.
I helgen grillade vi också hos mig, mkt trevligt! Dracks gott och käkade underbart- Tinas potatissallad var lovely! Sen drog vi till Harrys i stan och träffade Sofies blinddate som var ett psyko. Haha. Fyfan. Glad att Sofie lyckades dissa honom och att han inte vet vart hon bor, dessvärre vet att vart jag bor! :(  Men kvällen var hur som helst trevlig. Om vi får G på duggan blire mer Åkerssons vin kan jag låååva.;) What's loveee? Baby don't hurt me no more! haha.

aja, nu ska jag in i duschen, har sprungit sörmlandsleden!

Kommentarer
Postat av: kristin

Lugn Mia! Ni har bra spelare så det räcker och blir över. Dock helt sjukt.. det kan jag hålla med om. Vem vill spela i Bollnäs ;S

2009-05-11 @ 22:32:57
URL: http://callmyrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0