Gnager.Ångest.

Idag mår huvudet bättre däremot gnager det nå så förfärligt i magen och det har det gjort under den här sjukdomstiden. Vad fasiken är det?! Sen känns allt man gör som ett 200 meters lopp. Bädda säng.Paus. Gå på toa.Paus. Med paus menar jag sängläge. Ojoj.
  Har en del å ta igen. Har försökt gjort det idag, hade massa saker att fixa. Ska nu försöka förbereda lite inför veckans c-uppsatsplugg. Ångest. Fan komigen nu. Gör det bara. Sen ska jag ta en välbehövlig dusch och försöka fixa till fejset, benen och massa andra superkvinnliga saker som kommer i skymundan när man är sjuk. Och hårinpackning. Jao, tack.

Grattis Pappa på farsdag. Världens bästa Pappa faktiskt. Min Pappa kan allt och vet allt. I princip. Så Grattis! v

Imorgon går jag tillbaka till verkligheten. Jag tror det är bättre att köra igång så fort som möjligt, man kan nog bli sjuk av att vara sjuk, om ni förstår vad jag menar?

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0