kan man inte bara få svinis och få det överstökat!!

Så känner jag nu. Det är ju inte ovanligt att jag är lite småkrasslig. Men så blir det också när man har käkat så mkt kortison som jag har gjort, immunförsvaret försämras. ;/ nu känner jag febrig och får kvälvningar. Jag kan ju inte ens spy. Jag ska nog vaccinera mig ändå.

Sjuk och ensam- sämsta kombon någonsin.
Mjäää, saknar Oskar.

Nu ska jag dricka varma koppen, så jävla äckligt. Men ska man köpa nya glasögon på fredag, ja, då är det fattigdieten som får duga.

Och vet ni vad. Fan vad glad jag blev när jag såg lussekatter på Ica.

Nu ska jag kolla bandyresultaten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig ocksåå!!

2009-11-07 @ 11:35:33
URL: http://fridahallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0