nu får det vara nog.

Nu ska jag snart iväg till akuten. För nu är jag less på att må såhär. Jag har haft feber sen i onsdags,visserligen har den lugnat ner sig idag. Men huvudet gör så jävla ont. Jag kan knappt komma upp ur sängen för då känns det som huvudet skall sprängas. Verkar vara bihålerna. Sen ska jag kolla om jag får kolla utifall jag har haft svinis, för jag har aldrig mått såhär jävla dåligt i hela mitt liv. Jag har legat i min säng sen i onsdags. Nu får det vara nog.

Hejdå. Likansiktet med röda ögon ska utanför porten för första gången på länge.

Update: (Guud, vag jag bloggar seriöst nu) Nu har jag varit på akuten, träffade en väldigt trevlig läkare vid namn Curt. Han kollade i min näsa, min mun och slog lite på mitt huvud. Han sa att jag måste göra en svinisprov akut på måndag för att kolla utifall jag har svinis eller har haft. Okej, då gör jag väl det. Sen skrev han ut lite tabletter som skall dämpa den här helvetes huvudvärken, vilket kan bero på att mina bihålor är svullna. Sen fick jag en kortisonnässpray som jag också ska använda. Jahapp. Nu är det bara hoppas på det bästa. Hoppas jag har haft svinis så man har det avklarat. Har även hämtat ut mina nya glasögon, så coola och snygga. Passar ju likansiktet perfekt nu. Eller inte. Ska man vara sjuk ska man vara det med stil. Idag ska jag även göra mat själv. Inte beställa nå skit från pizzaonline och inte dricka mer varma koppen, inge yoghurt. Mat, riktigt mat. Det får göra så ont det vill i skallen. Jag vill känna smak, vitlök i hela munnen.  Ja, tack!



Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fint att han slog på ditt huvud för att ta bort det onda :)

2009-11-07 @ 20:42:51
URL: http://emmasblogg.berkman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0