Så trött på mig själv.

Ni som känner mig väl, ni vet hur jag och mobiltelefoner fungerar ihop. Tänker främst på Pat som definitivt kommer få sig ett skratt nu. Japp,  jag har ännu haft sönder en mbl. Blir så less på mig själv!! Igår svarade jag nämligen i min mbl när jag stod i duschen. Jag är en idiot. Resulterade i en vattenskadad mbl. Alltså jag förbrukar mer än en telefon per år. Vad är det för fel på mig?! Men dagens mobiler är faktiskt inte heller så felfria, då de inte ens klarar lite vatten. Fyfan, teknikens under talar man om. Dom är topp notch, dom har allt, men dom klarar inte mkt dagens mbl! Funderar seriöst på att köpa en stöt och vattentålig mobil, en såndär ful arbetartelefon. Men nu har mamma mutat mig med pengar, ja, inte kan väl en materialist som jag byta ner mig så kraftigt?

Nu ska jag duka av lunchen och fram med middagen. Så trött. Vi har sett snö i Sthlm idag. Eller så var det bara ett knarkplan som hade bombats..haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0